lördag 24 januari 2009

Blommor

Efter frukost med Melodikrysset hos kära mamma och pappa begav jag mig till en blomsteraffär. Ville så gärna ha lite vårkänslor med blommor inne. Har ju varit inne med sjukt barn flera dagar och nu ligger stora tjejen sjuk... Kände för luft, färger och fröjd för ögat...



Hittade ranunkel som krukväxt... Älskar ranunklar!


Hittade även en cylindervas som jag så länge velat ha! Med härliga tulpaner!



Nu hoppas jag må bra i helgen av mina blommor... tittar man ut ser man bara grått och regn... Ha en trevlig helg!

Kram Milla

2 kommentarer:

  1. Härligt med blommor. Tulpanerna i vasen är riktigt fint!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Fin fina blommor. Mår fam bättre????
    Kna kanske höras i morgon kväll. J ska på ett möte klockan 18.30. Kram kram

    SvaraRadera