söndag 25 januari 2009

Miljövänlig inredning

Hittade massor roliga, coola och miljövänliga saker! Från Wilma & Friends och Durabel Design
Kul med roliga, lite annorlunda saker tycker jag!

Idag är lilltjejen äntligen frisk men nu ligger tonåringen och Mannen precis utslagna. Bara jag nu klarar mig! Behöver gå och jobba lite nu! Nu ska jag leta tapeter på nätet, har inte än valt tapet till hallen. Känns som det är bäst att göra det snart, ju mer jag letar desto svårare blir valet.

Kram Milla

1 kommentar:

  1. De har allt lite roliga saker!
    Tråkigt när det är sjukstuga hemma för länge... men du gjorde verkligen det bästa av det igår.. det lät så mysigt med frukost hos dina föräldrar och sedan blomsterköpen... SÅ fint det blev med tulpanerna! Ska kopiera det rakt av!
    TACK för dina fina ord! De värmde verkligen! Du vet ju precis hur det är när familjen drabbas... men jag kan inte föreställa mig hur det är när det värsta inträffar som du har varit med om...
    Man blir verkligen mån om det man har...
    Kram och tack för att du delar med dig!

    SvaraRadera