söndag 25 januari 2009

Veckans bästa, v 4

Förutom att ha tagit hand om min kära sjuka familj och verkligen känt mej behövd, var veckans höjdpunkt frukosten i lördags hos min kära mor och far!

Det är ju inte så ofta jag träffar dom själv, oftast är min familj med, i alla fall barnen. Så det var riktigt mysigt! Vi lyssnade och löste Melodikrysset också, en tradition! Vi brukar lösa det ihop över telefonen men det är ju trevligare att träffas.

Hoppas ni också har haft en härlig helg!

Kram Milla

5 kommentarer:

  1. Åhh, frukostarna med mina föräldrar brukar liksom obemärkt övergå i elvakaffe, hur mysigt som helst. En lyx man skulle unna sig oftare eller hur?

    SvaraRadera
  2. Visst är det så... En lyx man gör alltför sällan...

    SvaraRadera
  3. Förstår att detta blev veckans bästa!
    Tapeterna är så snygga var och en på sitt sätt så jag KAN inte välja... men under pistolhot så o.k då skulle det bli... nr.3
    Kram

    SvaraRadera
  4. Helgen har varit härlig även här, men ack så kort!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Vad härligt med frukost hos mor och far. Sånt är underskattat!
    Helgerna susar verkligen förbi och jag får ingenting gjort. Var är våren som jag så frustrerande väntar på?
    Ska den inte dyka upp snart=)
    Jag vill ju börja fixa på balkongen ju=)

    KRam

    SvaraRadera