fredag 23 januari 2009

Min idol

Min stora idol, Lasse Winnerbäck, vann en Rockbjörn igår! Årets manliga artist! Han är ju bara för underbar! Hans texter går rätt in och träffar exakt... Har sett honom live ett antal gånger och då är det en magisk känsla! Hans publik är verkligen hängiven!


Precis nyss ringer en kompis som är ute på krogen och berättar att Lasse sitter några meter från dom! Jag vill också dit! Beter mig som en tonåring va?! Nej då, han är ju där som privatperson och vill givetvis vara ifred! Men det hade varit häftigt att få vara med om.

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom

och allt var förbjudet

Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om

för det ekar i huvudet...

...Så kom änglar kom älvor..."

Lars Winnerbäck

Nu ska jag lyssna på min Mp3 på Lasse en stund innan jag sussar! Sov gott!

Kram Milla

2 kommentarer:

  1. Impad över att du inte kastade dig ner på krogen direkt.... ;)

    SvaraRadera
  2. Ja han är bra han!! Vad kul att det blev en Rockbjörn till honom.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera