lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag

På morgonen åt vi en härlig frukost med nybakade frallor (Mannen var snäll och gick en morgonpromenad till macken), sedan var det dags att åka på dop. En kompis lilla kille som döptes...



På em var vi och fika hos Linruz, hon hade bakat jättefina cupcakes, dom såg så smarriga ut! Jag var ståndaktig och åt jättegott knäcke! Jag fick sån fin Cult Change manschett, Folklore! Tycker den är så vårig och fräsch, passade perfekt här:


Fick så fina tulpaner av Mannen, älskar denna blomma!


Nu ska jag förbereda maten, ikväll kommer en kompis och hennes dotter och käkar och ser på Melodifestivalen! Kanske har vi tur att även Linruz tittar bort!

Kram Milla

3 kommentarer:

  1. Mmmm du var s duktig och stod emot.
    Kommer nog över en sväng om maken inte strejkar.
    Tack för den gulliga presenten.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du vill vara med och tävla. Önskar dig lycka till!

    Vilken underbar bukett du fick, tulpaner är verkligen en underbar blomma.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Så fiiin cultingen är!
    Jag älskar ju allt som har med Cult Design att göra. Det var längesen jag köpte nåt nytt nu men det kommer så mkt snyggt i vår att jag väntar liiite till! =)
    Tyckte att melodifestivalen bjöd på bättre låttar denna omgång och ser ett ljus i tunneln!!

    Kram kram

    SvaraRadera