söndag 22 februari 2009

Veckans bästa, v 8

Denna vecka har jag två saker som varit bäst!
I onsdags var jag med mina kära döttrar på stan. Vi strosade, shoppade och var och lunchade. Åt sushi alla tre, vi älskar det!!!


Satt länge på restaurangen och pratade, riktigt mysigt! Sedan gick vi till bibblan där vi lånade många böcker! En underbar dag med mina barn!

Det andra bästa som hände var i lördags, då var Linruz med familj här. Vi käka, prata, såg på Melodifestivalen och skratta! Det gör vi mycket när vi träffas. Vi fick så fin present:

Har velat haft en cult mjölkkanna länge! Du vet verkligen vad vi vill ha, Linruz!!!

Nu blir det "Mia o Klara" med glass! Härligt!

Kram Milla

2 kommentarer:

  1. Hoppas kannan kommer till användning.
    u har en utmaning hos mig att hämta.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Gullig vän!
    De är verkligen fina de där kopparna! jag fingrade på dem på Indiska... men jag behöver annat. Först.
    Vad mysigt det lät med shoppingen och restaurangbesök på stan med barnen!
    Nu måste jag bara till Ikea och fingra lite på de nya tygerna...
    Ha en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera