onsdag 11 februari 2009

Vägning

Igår var det dags för Viktväktarna igen , bara 0,3 kg ner. Vet inte varför, har skött mig bra... Inte motionerat så mycket... Men ner iallafall!

Var sedan på IKEA och inhandlade skoskåp och hylla till hallen, det tar sig! Snart kan Mannen börja tapetsera sedan är det färdigt! Skönt!


Idag har jag varit på tecken kurs hela dan, jättekul! Bara lite trött i huvudet, rätt svårt att lära sig. Sedan skjutsade jag lill tjejen med kompis på dans, de började idag. Min tjej var helt lyrisk efteråt, så kul! Bara hem och duscha och käka sedan sov hon som en stock! Nu ska jag umgås med tonårs tjejen... Mys!

Kram Milla

3 kommentarer:

  1. Kul att hon gillade dansen. Nu får väl Anton tjuvträna här hemma så han kan hålla jämna steg med tjejen sin...

    SvaraRadera
  2. Skoskåp är en superbra investering i vilken hall som helst. Vi har ett i ek från IKEA och det är så himla bra.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Spännande med teckenkurs!
    Det är väl så där med vikten... toppen att det var ner i alla fall!!
    Måste kolla på Skavlan, har hört så mycket bra om det programmet!
    Kram

    SvaraRadera