måndag 23 februari 2009

Utmaning

Har blivit utmanad av Linruz, så det är väl bäst att jag antar den!

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du: Milla
2. Ett ord på fyra bokstäver: Möte (mellan människor... livsviktigt!)
3. Flicknamn: Majken (Skulle min nästa dotter få heta... men jag är nöjd med mina två)
4. Pojknamn: Matz (min svåger som fyller 50 år på ons, HURRA!)
5. Yrke: Musiker (en riktig rock star!, ha ha)
6. Färg: Mörk grön (älskar ju grön i alla former!)
7. Klädesplagg: Myskläder (Skönast att gå i)
8. Mat: Mexikanskt (taco, enchilladas, burrito, MUMS!)
9. Sak i badrummet: Massageolja (för stela ryggar!)
10. Plats/stad: Mosebacke (ÄLSKAR Södermalm, Stockholm!)
11. En orsak att vara sen: Minnet (är inte alltid som det ska)
12. Något man skriker: MEN!!!
13. Film: Mamma Mia (Blev så glad av musiken)
14. Något man dricker: Mjölk (är egentligen ingen favorit, men dricker ibland)
15. Band: Madonna ( en idol till mig)
16. Djur: Mini gris (dom är väl coola!)
17. Gatunamn: Middagsgatan (där bodde min käraste vän förrut)
18. Bil: Mazda (min första bil!)
19. Sång: Mareld (Lars Winnerbäck, förstås!)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Medelgympa (Kul tycker jag!)

Jag utmanar : alla som känner att det är en kul grej!

Kram Milla

1 kommentar:

  1. Kul att du antog utmaningen...
    Nu är det bara att anmäla sig till stegtävlingen kvar. För du bangar väl inte????

    SvaraRadera