onsdag 27 maj 2009

En helt underbar dag!

Idag har jag haft en toppendag med min lilla tjej! Jag var med henne i skolan hela dan. Vi slöjdade, räknade matte, tränade skrivstil, lekte "king" på rasten och åt god mat i matsalen! Riktigt kul att få vara med och se hur hon har det i skolan. En riktig härlig klass med härliga fröknar!

Efter skolan åkte vi till stan, där det shoppades bikini. Sedan var vi hos frisören och gjorde oss fina i håret. Båda blev nöjda! Sen gick vi till Salladsbaren "Your Choice", där man får komponera sin egen sallad. Mycket smaskigt! Kul att barnen uppskattar sån mat!


Klockan var kväll när vi kom hem och då tog vi en kopp te och en chokladbit och summerade dagen. Hon var så tacksam och glad för all tid tillsammans med mej. Jag känner mej så lycklig över att ha haft en sån fin dag med henne, min fina lilla tjej!
Nästa gång blir det min stora fina tjej som får min tid!
Kram Milla

8 kommentarer:

  1. -låter som en toppenhärlig dag du haft med lilltjejen och smaskig sallad också!!
    ha en mysig kväll :)

    SvaraRadera
  2. Mysigt det låter.
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag, sådan dagar kan man leva länge på :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. sv. ja, jag gillar också köks stylingen...stickers är såå smarta!!

    hoppas allt är bra!

    SvaraRadera
  5. En härlig dag att minnas och tänka tillbaka på! Det har också varit härligt i Stockholm, men som alltid är det skönt att vara hemma hos sig själv..

    Tack för de snälla orden om mitt skåp. Nu tror jag att färgen härdat så pass under min tid borta att jag kan börja ställa saker ovanpå det. Dags att piffa!!

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt ni har haft det.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Så mysigt att bara vara...Eller hur?? Allt gott. Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig dag!! Tid tillsammans är nog det bästa av allt!!
    Läste att det blir konfirmation i morgon, det är allt lite speciellt... lycka till med allt!!
    Här blir det konfirmation i slutet av juni (tur att vi inte hade denna helgen, jag är fortfarande inte frisk...)
    Kram

    SvaraRadera