fredag 1 maj 2009

Valborgskväll

Idag är det ännu en vacker vårdag!
Tar dagen som den kommer, vill ut och vara i solen!

Igår var vi hos Linruz med familj och firade Valborg. Där var även en annan familj. Vi åt supergod mat, pratade och hade så trevligt. Vår stora tjej var ute med kompisar. Jag ska erkänna att jag var riktigt orolig även om vi haft flera samtal om alkoholens baksidor... Hon är ju bara 14 år så det hoppas jag får vänta ett tag till. Vi hade kontakt under hela kvällen och hon kom hem ca 23.30, jättenöjd och glad med kvällen. Skönt!

På väg till elden, lilltjejen med pojkvän... Kärleken är gullig!

Visst är det något speciellt med eld! Vackert men ändå lite skrämmande!

Hoppas ni får en skön 1maj... Är det någon som ska demonstrera?

Kram Milla

4 kommentarer:

  1. Ja, du... hur man kommer med i bloggcitatet har jag ingen aning om för jag har då inte anmält något intresse...
    Tyckte det var lite kul att lilla jag var med, blev något paff och förstod ingenting när du sa att du hittade mig via corren. =)
    En rolig överraskning blev det.

    Önskar dig en skön 1 maj!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Kommer ihåg när jag var så gammal och höll pojkvän i handen..så gulligt.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Tac för en jätte trevlig kväll.
    Får väl hoppas att kärleken består så jag får trevliga svärföräldrar till pojken min. ;)
    kram kram

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder, vad trevlig ni verkar ha haft.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera