tisdag 12 maj 2009

Veckans bästa, v 19

I lördags var jag och mina döttrar med kompisar i Göteborg! Tonårstjejen var på stan och shoppade med kompis och jag och lilltjejen var på Universeum! Tur att vi hade kompisar med oss, för jag är ju fobiskt rädd för grodor och där fanns en del! En mamma fick leda mej runt i Vattenvärlden, jag blundade mest! Det som var häftigast, tyckte vi, var de stora akvariumen med hajarna! Jättevackert!

Var inne en sväng i regnskogen och där var det så varmt! Puh! Många fina djur fanns där och stora ormar! Efter Universeum var vi på stan en sväng innan tåget tog oss hem igen! En jättetrevlig, rolig och mysig dag! Alla var helnöjda, både barn och föräldrar!

Imorgon är det dags för vågen igen, känns inte lika kul eftersom jag har fuskat lite... Men, men, bara att ta tjuren vid hornen! Ha en bra dag!

Kram Milla

3 kommentarer:

  1. Vad rolig tatt få gå i regnskogen, kunde behövas här i norr där värmen aldrig tänker anlända - tydligen!

    Pulver är nog min melodi, eftersom jag inte gillar mat så känns det inte så farligt att inte äta. Men godis och glass :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Det finns ju något befriande i att vara just anonym, har man dessutom ett jobb där man måste vara social så får man ju ändå utlopp för den sidan också.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Vilket spännande ställe, fullt med upplevelser! Det skulle jag också vilja besöka.

    Ja, visst tycker man att olivträdet borde gå som handbagage. Jag ska försöka på min nästa resa!! ;-)

    SvaraRadera