torsdag 30 april 2009

Valborg


Efter en härlig morgonpromenad och frukost med gott Kusmi te sitter jag en stund vid datorn. Börjar jobba 12 idag... är så skönt med en förmiddag med mej själv! Bara vara, lyssna på bra musik och blogga... På jobbet idag blir det nog med lugnt, jobbar på ett fritidshem... Många barn slutar nog tidigt idag. Jag slutar kl 17, då blir det att snabba sig hem och duscha för kl 18 ska vi på valborgsfest hos Linruz. Kul kul!

Hoppas ni får en härlig Valborg!

Kram Milla

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad roligt att du hittade mig men jag blev förvånad ändå... Bloggcitatet i corren idag? I tidningen eller på nätet? Vad står det? Om mig? *hihi* Vad spännande i så fall... =)

    Vad du är duktig, 14 kg sen januari. Kanon, tummen upp för dig! =)

    Önskar dig en trevlig valborg också.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig dag! Ha det så trevligt!!
    Härliga bilder!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh det är just sådana stunder jag känner att jag skulle behöva ibland.
    Här fejjas det för fullt för tillfället.
    Har ju "BJUDNING" i kväll ;)
    kram kram

    SvaraRadera
  4. Jag visste inte att Kusmiteerna fanns i påsar. Coolt!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera