fredag 13 mars 2009

Fredagsmys

Har idag varit hos en gammal vän och hennes barn o haft fredagsmys. Vi hade jätteskoj och barnen trivdes så bra! Det är så kul och viktigt att få träffa vänner och skratta.



Annars har vi haft otur idag på fredag den 13:e... Lill tjejen har ramlat i skolan och slagit i foten så efter samtal nu med sjukvårdsupplysningen ska vi till akuten imorgon bitti. Usch och Fy!!!

Stackarn, hon har opererat sina fötter så många gånger för klumpfötter så nu känner jag mej orolig... Bara det inte är nåt allvarligt...


Kram Milla

4 kommentarer:

  1. Va mysigt det låter som ni haft!
    Neeeej vad trist med E...hoppas det inte är något allvarligt.
    Ringer lite senare för att kolla hur det är. Vi åker ju till Borghamn nu på fm.
    Lycka till nu och krama henne från mig.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det blev ett postivt besked på akuten! Bättre att kolla en gång för säkerhets skull iaf!

    Det är inte alltid jag har massor av energi och hinner pyssla. Men när jag väl kommer igång så har jag oftast flera saker som jag gör samtidigt!

    SvaraRadera
  3. Åh men du, jag håller tummarna att det inte ska vara nåt allvarligt. Hoppas det gick bra?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera