tisdag 31 mars 2009

Underbar dag!


Idag är det verkligen en härlig dag! Solen skiner och vårvindarna är ljumma...

Är så glad idag av två anledningar. Den första är att min kära systerdotter är gravid! Hon och jag står ju varandra så nära, har alltid gjort, men ännu mer sen hennes mamma (min syster) gick bort. Hon och hennes sambo ska alltså ha en liten bebbe i oktober! Mys! Jag är så lycklig för deras skull!

Den andra saken är att jag var på Viktväktarna på morgonen och hade gått ner 1,3 kg, sammanlagt 12,2 kg. Känns så underbart! Nu ska här handlas nya kläder! Det är jag väl värd!

Nu ska jag samla ihop mej och bege mej till jobbet, ikväll kommer en nära vän och fikar, det blir mysigt! Känns som en toppendag från början till slut. Hoppas ni också får det!

Kram Milla

7 kommentarer:

  1. Grattis!

    Det tycker jag du ska fira med fruktsoppa med en klick glass på!

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat du är BÄST men det vet du att jag tycker.
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Förstår verkligen att det är en härlig dag! Vilka nyheter :-) Är det sådär grönt hos er?!?!

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig och personlig blogg du har och tack för kommentar.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Hittade din blogg idag så jag lämnar ett litet avtryck...
    Du har en trevlig blogg med fina bilder.
    Kram Lotta!

    SvaraRadera
  6. Grattis till viktminskningen...bra kämpat!
    Jag håller också på och kämpar...

    Ha en härlig dag å kram!

    tina

    SvaraRadera
  7. Vilka roliga besked!! Du är så duktig med ditt kämpande! Måste vara jättekul att köpa lite nya kläder nu!
    Kul att läsa ikapp när man haft lite bloggpaus och få så mycket inspiration på en gång!
    Hoppas du är bättre och bättre i knät.
    Kram

    SvaraRadera