onsdag 18 mars 2009

Vägning igen

På morgonen åkte jag till simhallen där jag simmade och bastade! Härligt! Efter det var det dags för vågen igen... Efter att ha stått still förra veckan var det kul att denna vecka gått ner 1,1 kg, sammanlagt nu 10,1 kg. Så skönt!




Efter jobbet köpte jag med mig glass hem och så fikade jag och mina tjejer på baksidan där solen lyste så underbart! Premiär för GB glassen för i år, så gott! Jag testade den nya Soleron Berry berry. Den var jättegod och ett bra alternativ eftersom den ej innehåller så många kalorier.
Nu blir det hushållsplock en stund innan Greys börjar!
Kram Milla

4 kommentarer:

  1. Mmmm måste jag testa. Får se om Anton är piggare i morgon så kanske Adam och jag kan gå och köpa oss varsinn glass på macken.
    Ha en mysig kväll.
    Kram kram


    ps du är sååå duktig. Grattis till 10an

    SvaraRadera
  2. Wow vilket jobb att du gått ner så mycket, du är så duktig!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Gratulerar!
    Klart att du ska köpa ett tyg och fiffa till din strykbräda också - jag har ju fortfarande lust att köpa mer av det randiga tyget, men jag kan inte riktigt komma på vad jag ska ha det till..

    SvaraRadera
  4. Grattis till alla minuskilon!
    Vad bra att de kommit med en glass med lite mindre kalorier och tack för tipset!
    Skönt att det gick bra med lilltjejens fot!
    Det där ägget från Indiska stod jag och höll i härom dagen, så fint! Men det blev annat som prioriterades.
    Hoppas du får en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera