söndag 22 mars 2009

Veckans bästa, v 12


Denna bild på forsande vårvatten togs under min morgonpromenad idag... Känns i hela kroppen att våren är på väg, man får mer kraft nu.

Veckans bästa var fredagseftermiddan. Då var lilltjejen, Mannen o jag hos min kära mor och far på fika. De har just köpt dator och är förstås inte så vana vid den. Vi lärde dem litegrann och introducerade Youtube. Det tyckte framförallt pappa var jättekul! Han satt och sökte på artister, skådespelare och idrottsstjärnor. Vi dansade i hela köket och hade helkul! En riktigt bra stund:)

Ikväll har jag varit på vattengympa, kändes trögt att ta sig dit, men oj så skönt när man väl är där! Nu blir det TV en stund innan sängen...

Kram Milla

2 kommentarer:

  1. Gud vad duktig du är. Både morgon promenad och vattengympa.
    Själv känns det som att jag inte har rört på mig på evigheter.
    Hoppas du får en fin dag i dag.
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att passera en sådan plats när man är ute och går. Det skulle få mig att vilja gå förbi där varje dag.

    Malin

    SvaraRadera