fredag 6 mars 2009

Lill-tjejens rum

Mellan hostningar och snörvel har jag fixat lite i lilltjejens rum. Beställlde för ett tag sen tapetprover från Måleributiken som jag tänkte göra tavlor av. Köpte en gammal tavla på loppis för några helger sen som jag spraymålade häromdagen. I den satte jag den ena tapeten, Cole&Son´s "Magnolia" , det blev bra tycker jag. Fixade även med gardiner och lampa (kejsarlampa som alla har nu, men gillar dom så!)




Idag ska jag försöka orka att fixa och göra ordning i några garderober...
Lite vill man hinna med när man ändå är hemma hela dagarna...
Har så svårt att bara vila...
Hoppas ni får en härlig helg!
Kram Milla

6 kommentarer:

  1. Vad fint det blev, ett riktigt prinsessrum :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Jätte fint!! Har själv gjort en annan typ av tavla med den tapeten. Häftig lampa...börjar gilla dom nu....Ha en härlig helg själv. Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vilken fin tavla. Dessa fina tapeter skulle jag verkligen kunna tänka mig i sovrummet som en sänggavel eller nåt. Urfint!!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Kommer att bli så spännande när tidningen dimper ner i brevlådan.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. oj oj vad du fixar och donar.
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Den tapeten är jättefin! Jag skulle gärna sätta upp den på en vägg i sovrummet men det där med rosa är fortfarande för känsligt hemma. Jag föreslog rosa handdukar till badrummet men det blev tvärnit. Undrar hur en rosa tapet skulle tas emot?

    Malin

    SvaraRadera