tisdag 14 juli 2009

Äntligen!!!


Nu är modemet äntligen här! Har saknat att sitta vid nätet och era bloggar! Nu ska jag komma ifatt och läsa massor med inlägg, sedan ska jag läsa på om Dalarna! Vi åker dit på semester på torsdag, ska bli så skönt att komma iväg! Bara vara med familjen, få rå om varandra och inte stressa.
Kameran och jag var på stan i fredags, gick omkring och tog lite stadskort. Såg väl ut som värsta turisten där jag gick med kameran om halsen :) Men kul är det! Måste lära mej mer om den och hur man redigerar bilderna sen... Får bli höstens projekt! Nu ska jag lägga lilltjejen innan jag googlar om Dalarna!
Ha det så gott och ta hand om varandra!
Kram Milla

2 kommentarer:

  1. Äntligen...nu funkar det igen!!!
    Tomt utan dig i bloggvärlden.
    Ha det nu så bra på er lilla tripp uppåt landet.
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Man är mer beroende av nätet o alla bloggar än vad man tror ;)

    Va mysigt o åka i väg lite! Håller tummarna att solen håller sig framme resten av sommaren nu!

    Trevlig resa!
    Kram

    SvaraRadera