fredag 24 juli 2009

Farväl, Farewell, Auf Wiedersehen

Detta är det sista inlägget jag gör... Har funderat fram och tillbaka länge på om detta verkligen är rätt för mej... Har efter vår semester tänkt på vad jag ska göra som intresserar mej, sommaren kan ibland frambringa så många bra tankar! Efter vi kom hem har inte suget efter att sitta och blogga funnits, så därför har jag nu bestämt mej!

Avslutar med foton från vår underbara resa till Dalarna!





















Ha det så gott allihopa och tack för era kommentarer som värmt mitt hjärta!


Vem vet... vi kanske ses igen i denna värld...


Kram Milla


12 kommentarer:

  1. Men nej, vad tråkigt! Men man ska alltid göra det som känns bäst. Får hoppas på att du kommer tillbaka :)

    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men så kan du ju inte göra....Så tråkigt. Men jag vet att du har haft att tamas med under våren och kanske är det så att man bara behöver vila från allt på nåt sätt. Jag hoppas att du mår bra och att du kommer tillbaka längre fram. Hoppas du tittar in hos mig lite nu och då så jag får veta att du har det gott. Kramar till dig! Anna

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att du ska sluta blogga! Men man ska ju alltid avgöra själv vad som är bäst! Och vem vet vad som händer i framtiden??

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt (för oss i alla fall)!!!
    Men som man säger, stänger man en dörr så öppnas genast en ny... och det är ju spännande!!
    Behåller dig på Bloglovin, ifaaaaall du blir bloggsugen igen...
    Ha det så himla bra nu, var rädd om dig och gör det du drömmer om!!!
    KRAMAR *suck* kommer att sakna dina inlägg...

    SvaraRadera
  5. Ja du, en del färger är verkligen svindyra! Men jag köpte bara med mig dom "billiga" färgerna hem nu så får man hoppas att de sänkt priset på någon annan färg nästa gång;)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Goa du! Jag hoppas höstvindarna för med sig mycket trevligt så att du bara "måste" blogga av dig lite!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tomt tomt tomt utan dig här vännen.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  8. Jag igen... blir SÅ glad att du ändå fortsätter titta in till mig, och att kontakten finns kvar fastän du själv inte är så sugen på att blogga just nu...
    Hoppas du har det bra!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tack snälla Milla för allt fint du skriver på min sida. Saknar att titta in här.....Inte sugen??? Skönt att du kommenterar hos mig iallafall.Kramar i massor!!Anna

    SvaraRadera
  10. Nej, vad trist, jag som precis hittat hit...men titta gärna in hos mig då du har lust.
    Från en ny bloggare som gör det "när lusten faller på..."

    SvaraRadera
  11. Jag har också slutat och lagt ner en blogg som var välbesökt, efter 2 veckor ångrade jag mej, startade upp en ny blogg som jag har nu. Mitt råd stäng inte ner den, OM du nu ångrar dej, ta en paus, kram Marie på Minana Design 1

    SvaraRadera
  12. sååå trist..jag som just hittat in!

    Trevlig helg ♥ Kram Millan

    SvaraRadera