lördag 4 juli 2009

Semester...


Igår gick jag på semester, känns skönt. Kvällen tillbringades i Rimforsa med kära mor och far och en del andra av släkten. Grillade, badade och hade så trevligt. även om jag var lite hängig. Jag har gått med feber några dagar, säkert en reaktion på hur nere kroppen är just nu...


Idag blir det lugnt för hela slanten, bara slappa, läsa en god bok och kanske äta en bit choklad... Mannen blev helt amerikansk i morse och ville helt plötsligt fira 4 Juli, han har väl fått solsting... Så ikväll blir det barbaque här, han är ju för rolig. Ja, ja bara han tar hand om mej idag så kan jag gärna vara lite amerikansk :)

Hoppas ni får en fin helg!
Kram Milla

3 kommentarer:

  1. hoppas ni får en härlig amerikansk kväll.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Trist att bli sjuk lagomt till semestern. Men det är väl inte helt ovanligt, när man börjar slappna av så kommer bacillerna fram.
    Hoppas ni har en härlig kväll, här blir det pizza så vi kör väl på italiensk kväll då?!

    SvaraRadera
  3. Hoppas förkylningen ger med sig, det är ju inte kul om man blir sjuk när man ska vara ledig. Jag brukar oftast pricka in exakt så, i år var inget undantag och första veckan av smestern åt jag antibiotika mot bihålorna.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera