söndag 5 juli 2009

Veckans bästa, v 27

Söndagen, igår blev veckans bästa för jag var och köpte mej en systemkamera!!! Som jag har längtat!!! Har velat haft en jättelänge och kände nu i mina oroliga tider att jag verkligen behöver en hobby. Nåt som jag tycker om att göra, som är mitt eget men som jag även kan dela med andra. Jag är just ingen hajare på foto, kameran och dess teknik men jag får lära mej! Ska bli så kul!!!

Det blev en Sony Alpha DSLR-A300 + 18-70/3,5-5,6.
Köpte också UV filter, väska och givetvis minneskort, så nu är det bara att köra! Tog mycket kort igår och det var så stor skillnad! Idag ska jag till stan, om det inte vräker ner som nu, ska den med mej, min nya kompis!
Kram Milla

1 kommentar:

  1. Nu blir jag lite smått avundsjuk ;) Vill också ha en systemkamera! Bilderna blir ju så fina!

    Hoppas du mår bättre!

    Kram

    SvaraRadera