fredag 10 juli 2009

Egentid...


Har ett stort behov av egen tid just nu och som tur är så är Mannen så förstående. Idag har jag varit på promenad och frukost hos en väninna. Senare åkte jag till stan med min fina kamera, strosade och tog lite kort. Var hos frisören sen och gjorde mej lite vacker :)


Nu är jag hos mamma och pappa och bloggar en stund, vårat internet ligger nere... modemet är paj... Tänk vad handikappad man blir då! I en datoriserad värld som denna så blir det lite konstigt att ej nå banken, mail och era bloggar!


Nu ska jag iväg till en kär vän och äta middag. Hennes familj är på landet så hon är ensam, det blir mysigt. En heldag bara med mej fick jag idag... Behöver det! Nu har Mannen med semester så nu blir det familjemys istället, men från och med imorgon då!


Ha en underbar helg!

Kram Milla

5 kommentarer:

  1. På Ikea hittar man alltid något :)

    Hoppas middagen va trevlig!

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter....Skulle jag med behöva...Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Egentid är guld värt... tack för påminnelsen, och för dina fina värmande ord inne hos mig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt och behövligt med egen tid då och då. OM man dessutom kan få till det utan knorr från omgivningen är det ju bara att njuta. Ha en trevlig söndag.

    SvaraRadera
  5. Mysigt med egentid!!
    Måste ta cyklarna någon dag när ni kommit hem från Dalarna och plåta lite.
    Ses i em
    kram kram

    SvaraRadera