fredag 3 april 2009

Äntligen fredag


Nu är verkligen våren här! Igårkväll cyklade jag hem sent efter jobbet, klockan var närmare 20 och det var en underbar kväll. Det var ljust och varmt! Man mår verkligen bra nu när ljuset är tillbaka och man går mot rätt tid! Annars är jag rätt sliten just nu, det är så mycket på jobbet...

Är så skönt att det är helg! Nästa vecka har vi påsklov, då ska jag vara ledig en dag i allafall. Det blir lättare för inga barn ska iväg till skolan, så man kan sova lite längre...

Nu ska jag ge mej iväg till jobbet, men slutar 14 idag... Härligt! Ikväll kommer mor, far, syrran och hennes man. Vi ska grilla, umgås och ha det trevligt! Hoppas ni också får en fin helg!

Kram Milla

2 kommentarer:

  1. Kramar om och ta hand om dig nu och njt av kvällen med familjen.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för titten hos mig.
    Vad härligt med dina fina tussilago, tittade i dikena efter det i dag men än tittar de inte fram hos oss.
    Ha en skön helg
    Kram Lotta.

    SvaraRadera