lördag 4 april 2009

Poesiträd



Äntligen har jag gjort mina lappar till poesiträdet! Hade lite ensamtid idag på eftermiddagen då mina kära var och handlade födelsedagspresenter till lilla mej! Fyller år nästa vecka.

På dagen var vi på fika hos Linruz, trevligt som vanligt. Sedan var vi ute på promenad i det vackra vårvädret! Det är helt underbart ute! Jag hann sitta ute och läsa Corren en stund också innan jag gjorde lapparna. Livet känns på nåt sätt lättare när våren och ljuset är här!

Ha en fin dag!
Kram Milla

3 kommentarer:

  1. Tack det samma alltid lika roligt att träffas.
    Lapparna blev jätte fina.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Visst är poesiträden charmiga! Jag håller på att göra lite nya lappar till mitt - omvxäling förnöjer som sagt!

    Tyvärr grått och minusgrader här - inget väder alls att hänga ute i...

    SvaraRadera
  3. Finfint poesiträd!!
    Ha en mysig dag
    kram M

    SvaraRadera