måndag 20 april 2009

Veckans bästa, v 16

Förra veckan har jag två saker som var bäst. Den första var att min tonårstjej hade haft en rolig tripp till Norge med konfirmationen och att hon kom helskinnad hem! Den andra var fredagen då lilltjejen och jag hade mysdag. Först var vi på bibblan och lånade massa böcker, sen fika vi där. Efter det var vi och käka sushi! Vi älskar det! En riktig härlig dag med min lilla tjej!

Tänkte också visa lite bilder från mitt kök. Har fixat lite nytt och färgglatt! Känner att det behövs nu när längtan till sommaren börjar på riktigt!





Kram Milla

3 kommentarer:

  1. Så snyggt....citronerna ser verkligen läckra ut
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej Milla. Snyggt och somrigt! Kul med färg...Försöker komma igång med "operation" viktminskning och tänkte läsa lite hos dig för att bli inspirerad. Tycker du är riktigt duktig på det där...Önskar att jag hade vart det med....Ha det! Nu ska jag surra hos dig en stund. Kram Anna

    SvaraRadera
  3. -härliga färger...påminner om färgskalan i mitt kök :)

    ha en fin dag!

    SvaraRadera