tisdag 21 april 2009

Vågen idag


Efter en härlig mellis på jordgubbar och mjölk ska jag nu berätta om mina senaste viktresultat!
Har ju inte skrivit om dom här...
V. 15 -0,7 kg
V. 16 + 0,2 kg (mitt första plus, inte bra! Får skylla på påsken!)
Idag var det -1,1 kg! Skönt! Totalt nu 13,8 kg!
Känns mer och mer på kropp och själ. Promenaderna känns lättare och man är piggare. Kommer ihåg hur tungandad jag var i början och hur tungt det var för ben och rygg. Har en del kvar att gå ner men det är ju en bit på den långa vägen...

Kram Milla

5 kommentarer:

  1. Duktig du är. Hur ofta går du promenader???Hur långa?? Ha börjat med promenader men maten funkar sådär....Funderar på VV men önskar att jag skall klara av dt helt själv....Sov Gott! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är :) och så smaskigt det ser ut...man kan äta både gott och nyttigt ifall man anstränger sig lite eller hur? ...nu blev jag lite inspirerad! Tack

    SvaraRadera
  3. Grattis till minuset! ;-) Vad sugen jag blev på jordgubbar nu när jag såg din bild..

    Förut gillade jag inte blått alls, men nu har det smugit sig in i småsmå doser. Inga akvamarinblåa väggar här inte!

    SvaraRadera
  4. Ta in dem på natten...möjligtvis i sommar kan du ha dem ute..men inte nu..jag brukar se till att det är ca 5+. Lycka till.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Åh vad duktig du varit med din viktnedgång!! Jag borde jag också...kanske snart!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera