onsdag 15 april 2009

Veckans bästa, v 15

Har inte skrivit på länge... därför kommer förra veckans bästa nu! Förra veckan var det påsklov och på tisdagen fyllde jag år! Var ledig den dagen så barnen och jag var på stan och lunchade och shoppade, myspys! På kvällen kom Linruz och en annan kompis och fikade! Fick så fina presenter den dagen!


Fin Cultkruka från Mannen & Barnen

Marimekko skål av Linruz

Centrera
Dvd med Lars Winnerbäck av kompisen L
Annars firades det påsk med många trevliga människor och många glada skratt!
Härligt väder och sol i ansiktet! Mycket godis (inget viktväktartänk precis) och mycket god mat!
Ett underbart lov minst sagt!
Kram Milla

5 kommentarer:

  1. Tack snälla för dina fina ord hos mej.Sorgligt med din syster.

    Fina presenter du fick...grattis i efterskott! =)

    Kram / tina

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott. Och vilka fina presenter du fått - nu får du va stolt!
    (tog mej friheten att läsa din blogg!:)

    SvaraRadera
  3. Oja, påsken var härlig! FInfina gåvor som du fick. Känns som att när denna jobbiga förkylning är över så behöver jag köpa något uppmuntrande i inredningsväg till mig själv :-)

    SvaraRadera
  4. Försenat grattis :) och min favvisblomma fick du också och snyggaste limegrönt.....

    SvaraRadera
  5. Grattis får man säga..och vad kul att du känner Linruz.
    Kram Lotta

    SvaraRadera