söndag 5 april 2009

Veckans bästa, v 14

Idag har vi haft familjedag! Vi åkte iväg på förmiddagen till Varamon i Motala. Tyvärr var inte vädret det bästa, det blåste och var kallt, så vi stannade inte länge vid vattnet. Gick en liten sväng och tog lite kort...




Åkte vidare i jakt på fikaställe... Det var lika kallt där, så soppan, mackan och bullarna intogs rätt fort! Vidare hemma har vi spelat spel och lagat mat tillsammans. Känns härligt att umgås och mysa alla fyra!

Hoppas ni också haft en härlig helg! Nu är det snart dags för en ny vecka...

Kram Milla

4 kommentarer:

  1. Trots att det är lite kallt så är Kanelgifflar ute allra bäst!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Milla! Så länge sedan jag var inne hos dig.....Datorn har haft semester.....Nu är jag på banan igen och skall kolla runt hos dig för att se vad jag missat. Ha det jätte gott i vecken.Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Så fint poesiträd!!!!! Underbart...Undra om jag inte skall försöka mig på det....Stolen var oxå ursnygg...Du är grym på att gå ner i vikt!!! Har precis startat själv...promenader och bättre mat får det bli nu....Tack för titten Anna

    SvaraRadera
  4. Vilken fin strand i värnamo...härlit med bullkalas !!

    SvaraRadera